Reafirmem el nostre compromís amb la ciència

Seguim recolzant l'activitat de la Fundació BIST des de la seva creació el 2015, una institució de cooperació científica de set centres de recerca de frontera demostrada en els àmbits científics respectius, que abasten des de l'estudi de les partícules subatòmiques fins a la recerca biomèdica.

• La missió del BIST és fer de catalitzador de les potencialitats de la seva comunitat, formada per més de 2.500 professionals, promovent la recerca multidisciplinària per trobar solucions imaginatives a problemes complexos, facilitant el desenvolupament professional dels i les joves investigadores amb una mirada integradora i atenta a la bretxa de gènere existent, i maximitzant l'impacte de la investigació i activitat formadora a la societat.
    L'any 2022 vam donar suport també al Repte Metàstasi, projecte de l'IRB Barcelona amb l'objectiu de conscienciar la societat sobre la necessitat d'impulsar la recerca per aturar la metàstasi dels diferents tipus de càncer.