• M

Missió

• Estimular la excelencia y promover el saber, la cultura y el conocimiento en los ámbitos educativo, científico y cultural.
    • Apoyar y acompañar el talento joven.

Fundació Banc Sabadell és l’expressió del compromís de Banc Sabadell amb el progrés i el benestar de les persones. Llegir més

• V

Valors

Proximitat

Entenem la proximitat com la manera adequada de respondre al nostre compromís.

Excel·lència

Promovem l’excel·lència donada pel talent, l’esforç i la igualtat d’oportunitats.

Innovació

Fomentem la innovació entesa com la capacitat de llegir el present per a avançar-se al futur, una actitud exigible en tots els àmbits.

• À

Àmbits d’Actuació

Promovem activitats de divulgació, formació i investigació en els àmbits educatiu, científic i cultural com a eixos de progrés i benestar social.

Acompanyem al talent i fomentem l’excel·lència i la innovació en les ciències, la tecnologia, les arts i les humanitats.

Som organitzadors de prestigiosos premis:

• Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica
    • Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica
    • Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i Enginyeria
    • Premi Disseny ANFACO – Fundació Banc Sabadell
    • Premi CIDOB – Fundació Banc Sabadell “Programa Talento Global”
  • C

Criteris d’Actuació

Compartim els nostres valors fundacionals amb els projectes en els quals col·laborem que són seleccionats a partir dels següents criteris:

• Adequació del projecte a la missió i els àmbits de la Fundació
    • Interès objectiu de la proposta
    • Prestigio de la institució organitzadora
    • Grau d’impacte de les propostes en nombre de beneficiaris
    • Contribució positiva al valor de la marca Banc Sabadell
  • G

Govern

L’administració de la Fundació correspon al patronat, òrgan que la representa i que està plenament facultat per a dur a terme les activitats fundacionals establertes pels Estatuts i el Codi de bon govern, i que es coordinen amb l’equip de gestió.
  • A

Activitats 2021

• C

Compromís ODS

La Fundació Banc Sabadell orienta els seus programes i col·laboracions en el compromís social i l’exigència mediambiental, impactant de manera directa o indirecta en un o diversos dels ODS definits com a prioritaris o addicionals pel Banc Sabadell, creant nous espais d’oportunitat a través de la cultura i el talent com a factors clau de progrés i benestar social.

Llegir més