Impulsem la cultura i les arts, i la investigació i educació, amb especial interès en el talent jove.

En impulsar la cultura i les arts:

• Brindem oportunitats i recursos a joves artistes perquè puguin desenvolupar les seves habilitats, i promoure una societat més equitativa i diversa.
  • Contribuïm a l’enriquiment cultural de la societat i fomentem la creativitat i la innovació.
  • Impulsem aquestes disciplines com a instrument de transformació social.

En promoure l'educació i la investigació:

• Estem invertint en el futur de la societat i en la seva capacitat per trobar solucions als reptes més complexos i urgents.
  • Contribuïm a impulsar el creixement econòmic, social i cultural del territori, augmentant la productivitat i la innovació.
  • Creem oportunitats d’aprenentatge i promovem el talent de les persones per facilitar-ne l’accés al món laboral.