Fundació Foto Colectania

Fomentem també la cultura a través de la fotografia, donant suport a la Fundació Foto Colectania amb l'objectiu de difondre la fotografia i donar-la a conèixer en l'àmbit social, artístic i educatiu del nostre país.

• Algunes d'aquestes exposicions en què participem com a col·laborador principal van ser Martín Chami i els seus contemporanis, Chema Madoz-Helena Almeida, i Carrie Mae Weems. Complementant els projectes expositius, la Fundació Foto Colectania assumeix el repte de detecció dels nous rols i identitats que es donen al món de la fotografia per tal d'actuar com un centre des d'on activar processos de pensament i debat, entre els quals destaca el projecte online CORRESPONDÈNCIES, que vol reflexionar sobre la rellevància que té la fotografia a la cultura visual contemporània, sense perdre la perspectiva històrica i els seus contextos originals de creació i difusió. En el marc d'aquest programa, Foto Colectania convida experts en fotografia destacats internacionalment a escollir una altra persona per dur a terme un diàleg a través d'un intercanvi de correspondència en línia que es va publicant a la web cada 15 dies.