Joves construint el futur

Reto Futuro és un programa d'emprenedoria social adreçat a joves vulnerables perquè, a través de continguts educatius, eines tecnològiques accessibles i acompanyament de mentors, puguin viure una formació i transformació que els prepari per a un futur que ells mateixos puguin crear. Una iniciativa que co-creem enmig de la pandèmia juntament amb Fundación Exit i Imagine Creativity Center.

• Els tres equips guanyadors: tres joves de l'Asociación Down Madrid amb el projecte: Zoomba; l'equip ‘Cruzar para mejorar’ de Transpirenaica i l'equip Next Station amb HagarApp de la Fundación Resilis.

“El programa Future Challenge m'ha donat una nova manera d'identificar problemes i trobar solucions. I em va encantar la gent meravellosa en el meu grup i el que he conegut. Els somnis poden fer-se realitat”

Mohammed de Fundación Resilis, un dels tres equips guanyadors del Reto Futuro