III Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria

La Fundació Banc Sabadell va atorgar l'III Premi a les Ciències i Enginyeria, en col·laboració amb el BIST (Barcelona Institute of Science and Technology) per a afermar el reconeixement a joves investigadors residents a Espanya en disciplines com les matemàtiques, la química, la física i l'enginyeria.

• Premi a la trajectòria per a fomentar, descobrir i acompanyar el talent.
  • El Prof. David Pérez García, Doctor en Matemàtiques per la Universitat Complutense de Madrid va ser premiat per les seves contribucions en el camp de les Matemàtiques i la Informació Quàntica, entre les quals cal destacar el desenvolupament matemàtic de la teoria de tensors aplicats a la matèria condensada.

“Iniciatives com aquest premi impulsen alguna cosa que crec que és molt important com és el reconeixement social de la recerca. A més, que posi el focus en els investigadors joves crec que és crucial les característiques pròpies de la joventut com són la necessitat de saber, la necessitat de trencar motlles, el dinamisme són fonamentals a l'hora d'investigar a les fronteres del coneixement”

Dr. David Pérez, III Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l'Enginyeria