XVII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica

Posem en valor el treball de joves investigadors en el camp de la biomèdica, mitjançant un dels reconeixements més importants que es concedeixen a Espanya al sector de la biomedicina.

• El jurat del premi va reconèixer la Dra. María Mittelbrunn, Doctora en Bioquímica i Biologia Molecular per la Universidad Autónoma de Madrid, científica titular del CSIC i investigadora principal del laboratori “Inmunometabolismo e Inflamación” al Centro de Biología Molecular Severo Ochoa (CSIC- UAM) on investiga la contribució de les cèl·lules immunes a les malalties associades a l'edat. Ha estat premiada per la investigació sobre el paper clau del sistema immunològic en el control de l'envelliment d'òrgans i teixits. En concret, per demostrar un envelliment anticipat a tot l'organisme causat per una alteració en la immunitat cel·lular.