Reducció de l’exclusió social a través de la innovació

Acompanyem durant 9 mesos i premiem entitats socials per ajudar-los a desenvolupar els projectes des d’una visió estratègica i innovadora mitjançant el Programa B-Value, organitzat juntament amb la Fundación Ship2B amb l’objectiu d’impulsar la transformació social a través de la innovació.

• Està dirigit a líders del tercer sector que treballin en entitats sense ànim de lucre amb base a Espanya per ajudar a desenvolupar projectes des d'una visió estratègica, dissenyar nous models de generació d'ingressos, professionalitzar la proposta de valor i allunyar-se dels esquemes filantròpics tradicionals. Durant 9 mesos, les entitats reben formació i mentories de diferents professionals que els ajuden a repensar els projectes i professionalitzar la seva proposta de valor. A la 6a edició van participar més de 40 entitats socials, de les quals 10 van ser seleccionades com a finalistes i van participar 42 mentors del Banc Sabadell. Les entitats premiades en aquesta edició van ser A+Familias, Fundació Blum (2 premis), Fundació Privada Integra Pirineus (3 premis) i Fundació Tac Osona.