Òrbita musical

Formem part de la Fundació Òpera a Catalunya (FOC) juntament amb l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell, l’Orquestra Simfònica del Vallès i la Fundació Fluidra, una entitat al servei de l’interès general i el servei públic a través de la democratització cultural.

• Té com a objectiu apropar l’òpera a la societat i contribuir així a la promoció de la cultura i a la satisfacció de les necessitats socials. A més, l'excel·lència és una condició de partida en la creació i execució d’òpera i música clàssica, a través de la programació musical de cicles de concerts simfònics a Sabadell i al Palau de la Música de l’Orquestra Simfònica del Vallès, així com a la promoció i la formació de talent jove a través del cicle Gradus ad Parnassum, el projecte Jove orquestra Simfònica del Vallès o l'Acadèmia OSV.