III Premi Disseny ANFACO – Fundació Banc Sabadell

Fomentem i reconeixem el talent creatiu de joves dissenyadors mitjançant un Premi de Disseny que impulsem amb l'associació ANFACO – Cecopesca.

• . El premi posa en valor l'originalitat en el tractament gràfic, la iconografia dels elements, l'harmonia cromàtica i l'aplicació de la tipografia, a més de les possibilitats a aplicar el disseny presentat a una situació real de mercat. Va guanyar la proposta conjunta signada pels dissenyadors Pablo Fernández Torrado i Alberto Guerrero Álvarez, per la seva adequació entre contingut i continent, el seu atractiu i la capacitat de reclam i l'encert en la integració entre imatge i tipografia. El jurat va valorar la seva inspiració en clàssics del “packaging” amb un aire renovat, una adaptació fresca l'estètica de la qual remet a allò casolà i tradicional a través d'una gamma cromàtica atractiva amb un to d'il·lustracions dinàmiques.