Hay Festival Segovia

Hay Festival Segovia és un festival internacional d'idees, literatura i art, una plataforma democràtica a la qual es va concedir l'any 2020 el premi Princesa d'Astúries de comunicació i humanitats.

• Any rere any, escriptors, arquitectes, científics, periodistes, filòsofs, artistes i poetes, participen en una programació que, a la XVII edició, va acollir més de 88 esdeveniments, 70 debats, 8 tallers, 10 lectures públiques i 4 exposicions d'art. La directora de la Fundació Banc Sabadell, Sonia Mulero; Evelio Acevedo, director gerent de la Fundación Colección Thyssen-Bornemisza i Daniel Fernández, responsable de segells editorials com Edhasa, van conversar amb Miquel Molina, escriptor i periodista adjunt a la direcció de La Vanguardia, en el marc del debat Construyendo puentes culturales, sobre el paper de la cultura que tendeix ponts. transforma les fronteres en punts de trobada i supera barreres idiomàtiques, racials i polítiques.