Escape Fake

Juntament amb la Fundació Èxit i la Fundació Barcelona Mobile World Capital vam crear també el programa Escape Fake, un projecte formatiu i d'innovació social sobre desinformació i verificació digital per a un futur sense fake news dirigit a joves en situació de vulnerabilitat entre 16 i 21 anys.

• Els seus objectius són l'empoderament dels joves perquè siguin capaços d'informar-se de manera crítica i conscient, capacitant-los perquè es converteixin en un vector de canvi i de transformació social ajudant alhora altres persones a les seves comunitats. El programa, que també va comptar amb voluntaris de Banc Sabadell, va ser considerat per CAF-Banco de Desarrollo de América Latina i Revista Haz com una de les 10 millors iniciatives d'innovació de l'any.