III Premi Disseny ANFACO – Fundación Banco Sabadell

Fomentem i reconeixem el talent creatiu de joves dissenyadors mitjançant un Premi de Disseny que impulsem juntament amb l'Associació ANFACO – Cecopesca.

• Laura Campos ha estat la guanyadora de la 3a edició d'aquest premi, per la seva proposta de packaging.
  • El premi posa en valor l'originalitat en el tractament gràfic, la iconografia dels elements, l'harmonia cromàtica i l'aplicació de la tipografia, a més de les possibilitats a l'hora d'aplicar el disseny presentat a una situació real de mercat.

“Em sembla meravellós que entitats com la Fundació Banc Sabadell facin possible aquest tipus d'iniciatives que, a dissenyadors gràfics com jo, ens permetran continuar creixent i tenir un mèrit en el nostre currículum que segur ens obrirà moltes portes en el món laboral””

Laura Campos, guanyadora