Des de Fundació Banc Sabadell reconeixem el foment de la cultura i el suport al talent com els pilars estratègics per afrontar els reptes del món contemporani i progressar com a societat.

Aquest 2021 hem consolidat el nostre compromís amb aquests àmbits d’actuació. Així, hem reforçat el reconeixement al talent de joves menors de 42 anys a través de beques i premis i hem posat en valor el paper transformador de la cultura a través de col·laboracions amb diferents entitats que busquen acostar la cultura a la societat.

Orientem els nostres programes i col·laboracions en el compromís social i l’exigència mediambiental, impactant de manera directa o indirecta en un o diversos dels ODS definits com a prioritaris o addicionals per Banc Sabadell.

Aquesta memòria pretén ser un instrument útil que explica les activitats que impulsem des de la Fundació, sempre fidels als nostres criteris d’excel·lència, impacte i proximitat.