XIX Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica

La Fundació Banc Sabadell ha atorgat el XIX Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.

• Premia i reconeix el treball dels investigadors en els àmbits del coneixement econòmic, empresarial, jurídic i social.
  • El Dr. Eduardo Morales ha estat premiat pel seu treball de recerca sobre les decisions estratègiques de les empreses i com contribueixen al seu rendiment exportador i a la seva capacitat innovadora.

““Aquest tipus de premis tenen un paper clau en donar visibilitat a la recerca que fem. Aspirem sempre, com a investigadors socials, a poder inspirar-nos en la societat i poder ajudar a resoldre els problemes socials als quals ens enfrontem. I aquest tipus de reconeixements juguen un paper clau en la connexió amb aquests problemes socials". ”

Dr. Eduardo Morales, XIX Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.