Impulsem la innovació social

40 entitats socials d'arreu de l'estat han participat en la quarta edició del programa B-Value que impulsem conjuntament amb la Fundació Ship2B amb l'objectiu d'ajudar les entitats a seguir nous models de professionalització i sostenibilitat.

• Durant 9 mesos, les entitats han rebut formació i acompanyament de diferents professionals que els han ajudat a reenalitzar els seus projectes i professionalitzar la seva proposta de valor.
  • 40 entitats socials, 11 finalistes, 59 mentors de diferents sectors, 18 formadors.
  • En aquesta edició s'han premiat 5 entitats: Fundación Asindown, Asociación Quatorze, AsoPMR, Fundación Prenauta i Yoga Sin Fronteras.

“B-Value no és només un programa on et fan treballar dur, sinó un lloc on somiar, on donar-ho tot i, com més vegades millor, aquesta és l'única manera que és capaç d'evolucionar”

Meritxell Martorell, fundadora de Yoga Sin Fronteras.