Impulsem la innovació social

42 entitats socials de tot Espanya han participat en la tercera edició de el programa B-Value que impulsem juntament amb la Fundació Ship2B amb l'objectiu d'ajudar a les entitats a seguir nous models de professionalització i sostenibilitat.

• Durant 10 mesos, les entitats han rebut formació i mentories de diferents professionals que els han ajudat a repensar els seus projectes i professionalitzar la seva proposta de valor.
  • 42 entitats socials, 10 finalistes, 88 mentors de diferents sectors, 18 formadors.
  • 5 entitats han estat premiades en aquesta edició: Factoria F5, Hogar Sí, Fundació INTRAS, Institut IAP i Fundació ADCOR.

“Està suposant un punt d'inflexió, moltes de les coses que ja hem après les hem implantat ja en altres processos de l'organització, així que està sent la bomba”

Esclerosi Múltiple de Navarra, entitat finalista en la III edició de B- Value