I Premi de Diseny ANFACO – Fundació Banc Sabadell

La Fundació va atorgar el I Premi de Disseny ANFACO - Fundació Banc Sabadell amb l'objectiu de reconèixer i fomentar el talent creatiu dels joves dissenyadors i donar-los l'oportunitat de mostrar el seu treball.

• Es van seleccionar les millors creacions de l'cartell commemoratiu dels 115 anys de ANFACO-CECOPESCA, sota el lema de “CATA LA LATA” i la seva posterior exposició al Museu ANFACO durant 2019.

“Crec que és un bon reconeixement a nivell professional i sempre és una bona motivació que valorin la teva feina. És important que es potenciïn els talents joves des d'entitats que tenen la capacitat d'ajudar a llançar les seves carreres professionals i no al contrari com tristament passa en sector del disseny, en el qual es tendeix més aviat a aprofitar-se d'aquests i no donar-los el valor ni el reconeixement que es mereixen pel seu treball. ”

Javier Fernández, I Premi de Disseny ANFACO - Fundació Banc Sabadell