Repensant la música clàssica

21 alumnes de la Escuela de Música Reina Sofía han participat a la segona edició del programa ‘Innovación Musical y Emprendimiento’ que impulsem junt amb la Fundación Albéniz amb l’objectiu d’apropar la música clàssica a tots els públics.

• Proporcionar als estudiants de música les eines i habilitats d’emprenedoria necessàries per desenvolupar la seva carrera i els seus propis projectes musicals.
  • Dividits en grups han creat cinc projectes innovadors: ‘‘Just Music’, concert al carrer pel Dia de la Música; ‘Music-in’, projecte d’educació musical en escoles amb realitat virtual; ‘Sens’, experiència multisensorial per descobrir la música clàssica; ‘SonArte’, tallers musicals per a nens autistes; ‘Feeling the bits’, concert en Espacio Fundación Telefónica dirigit a un públic jove.