II Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria

La Fundació Banc Sabadell va atorgar el II Premi a les Ciències i l’Enginyeria, en col·laboració amb el BIST (Barcelona Institute of Science and Technology) per afermar el reconeixement a joves investigadors residents a Espanya en disciplines com les matemàtiques, la química, la física i l’enginyeria.

• Premi a la trajectòria per fomentar, descobrir i acompanyar el talent.
  • El Prof. Ruben Martín va ser premiat per la seva visió innovadora i creativa de la catàlisis química i les seves respostes a les necessitats i demandes de la societat dins d’un context de desenvolupament sostenible.

“Un reconeixement com aquest és una satisfacció personal a la labor del meu grup d’investigació i un reconeixement a la ciència en general”

Rubén Martín, guanyador del II Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria.