Festival de Música Bal y Gay

El Festival de Música Bal y Gay inicia la seva activitat el 2014 amb l'únic objectiu d'apropar la música clàssica de qualitat a un entorn on l'accessibilitat era molt limitada, la Mariña Lucense.

• Des d'aleshores, intèrprets del moment es reuneixen per promoure la formació i la difusió musical, gaudint d'experiències artístiques on la música comparteix protagonisme amb la història, el patrimoni arquitectònic de la zona, el paisatge o la gastronomia. Un altre dels pilars de la proposta de la Fundación Xesús Bal y Gay són les activitats complementàries de caràcter formatiu i educatiu com els concerts en família, concerts didàctics, audicions musicals, trobades amb músics, xerrades divulgatives o els projectes musico-socials en col·laboració amb els diferents col·legis de la zona.