B-Value, Programa d’innovació social per a associacions i fundacions

Acompanyem durant 9 mesos i premiem entitats socials per a ajudar-los a desenvolupar els projectes des d'una visió estratègica i innovadora mitjançant el Programa B-Value, organitzat al costat de la Fundació Ship2B.

• Durant 9 mesos, les entitats reben formació i mentories de diferents professionals que els ajuden a repensar els seus projectes i professionalitzar la seva proposta de valor.
  • En aquesta 5a edició, han participat més de 40 entitats socials, de les quals 12 han estat seleccionades com a finalistes i han participat 42 mentors del Banc Sabadell.
  • 6 entitats han estat premiades en aquesta edició: Associació YouSocial Volunteer, Fundació Privada Mas Albornà, Associació Verificat, Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, Fundación Universo Accesible i AVIFES.