‘Veure per entendre’, arriba el World Press Photo 15 Barcelona

134 fotografies a través de les quals es podrà reviure moments destacats del 2014 com per exemple la imatge de l'emigrant que s'amaga de la Guàrdia Civil a Melilla, o la cruesa del moviment migratori a Europa…

Des de fa onze anys, World Press Photo és la cita anual de Barcelona amb els esdeveniments socials, polítics, culturals i esportius de l’últim any, a més de l’aparador per als millors  fotoperiodistes del moment. El guanyador absolut d’aquesta edició és Mads Nissen per la imatge que retrata la intimitat d’una parella homosexual a Sant Petersburg.

World Press Photo torna a Barcelona de la mà de la Fundació Photographic Social Vision i amb el suport de la Fundació Banc Sabadell. Es podrà visitar del 12 de novembre al 13 de desembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

• Massimo Sestini

• Bao Tailiang