Premi a la ‘Innovació Tecnològica i el Talent Jove’ en el 10×10 Innovació en cultura Saragossa

Yourfeelm ha estat un dels tres finalistes, es tracta d’una plataforma tecnològica que connecta a sales de cinema, públic, creadors i distribuïdors de pel·lícules per organitzar projeccions de cinema a la carta en diferents sales. Una altra de les propostes culturals finalista ha estat La Grieta, la plataforma per fomentar l’expressió dels més joves promovent així una visió crítica i analítica de l’actualitat de les diverses disciplines; i Pueblos en Arte, el projecte cultural que engega un programa de residències artístiques amb el qual vol fer arribar les tendències artístiques als pobles a través de la creació, posant així en valor la seva aportació social.

L’elecció d’aquests tres finalistes, entre els 17 projectes presentats, va ser a càrrec del jurat format per entitats com La Casa Encendida, la Fundación Contemporánea, l’Ajuntament de Saragossa,, el Matadero de Madrid i la Fundació Banc Sabadell. La Directora Adjunta de la Fundació Banc Sabadell, Sonia Mulero, va participar en l’assessorament individualitzat formant part de l’equip de mentors convertint-se en “una gran oportunitat per conèixer, donar suport i assesorar projectes enfocats a fomentar la innovació en cultura“.