Premi a la ‘Innovació Tecnològica i el Talent Jove’ en el 10×10 Innovació en cultura Saragossa

La innovació tecnològica, l'aportació social i la renovació de continguts gràcies al talent jove, han estat les claus per escollir als tres premiats del programa 10x10 Innovació en Cultura Saragossa.

Yourfeelm ha estat un dels tres finalistes, es tracta d’una plataforma tecnològica que connecta a sales de cinema, públic, creadors i distribuïdors de pel·lícules per organitzar projeccions de cinema a la carta en diferents sales. Una altra de les propostes culturals finalista ha estat La Grieta, la plataforma per fomentar l’expressió dels més joves promovent així una visió crítica i analítica de l’actualitat de les diverses disciplines; i Pueblos en Arte, el projecte cultural que engega un programa de residències artístiques amb el qual vol fer arribar les tendències artístiques als pobles a través de la creació, posant així en valor la seva aportació social.

L’elecció d’aquests tres finalistes, entre els 17 projectes presentats, va ser a càrrec del jurat format per entitats com La Casa Encendida, la Fundación Contemporánea, l’Ajuntament de Saragossa,, el Matadero de Madrid i la Fundació Banc Sabadell. La Directora Adjunta de la Fundació Banc Sabadell, Sonia Mulero, va participar en l’assessorament individualitzat formant part de l’equip de mentors convertint-se en “una gran oportunitat per conèixer, donar suport i assesorar projectes enfocats a fomentar la innovació en cultura“.