Música clàssica per aconseguir un canvi social #YoRethinkLaClásica

Els alumnes del primer programa d’Innovació Musical i Emprendimiento de l’Escola de Música Reina Sofia es pugen a l’escenari per mostrar els seus projectes a través de concerts amb els quals volen traslladar com a través de la música clàssica es pot aconseguir un canvi social. Aquest programa té com a objectiu proporcionar als estudiants de música les eines i habilitats de emprendimiento necessàries per desenvolupar una carrera en el canviant i competitiu món de la música. Així com acostar la música clàssica a la gent i fer que estigui més present en la societat promovent la convivència i l’enteniment de les persones.
Aquest dilluns 22, es va celebrar el concert benèfic a favor de la lluita contra l’assetjament escolar ‘Mirades’, un projecte amb el qual els alumnes volen donar a conèixer la força de la música com a motor que mou l’esperit i la consciència de l’ésser humà.
El passat 29 d’abril, va tenir lloc el concert ‘Partitures i Patrons’ en 3 sales del Museu del Traje de Madrid en la qual es va comptar amb pianos d’època i vestuari; i el 8 de maig els alumnes van actuar en el col·legi Vedruna al barri de Carabanchel per traslladar la música clàssica a les aules.
I en els propers dies se celebraran els següents concerts:
Dilluns 29, dimarts 30 i dimecres 31 de maig ‘Connectant mons’, teatre de música folklòrica, tindrà lloc a l’Hospital La Pau quatre actuacions per a grups d’alumnes d’11 i 12 anys.