Convocatòria oberta del XV Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors

Fins a l'1 de desembre es poden presentar les partitures al concurs obert a compositors de totes les nacionalitats que no superin els 35 anys.

L’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) convoca, un any més amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, el Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors. L’objectiu d’aquests guardons és estimular i donar suport la creació actual entre les noves generacions de compositors així com facilitar l’estrena i divulgació de les obres premiades.

Durant els seus 14 edicions, aquest Premi s’ha convertit en un marc per a la creació de noves obres en una diversitat de tendències, estils i formacions instrumentals. A més, és l’oportunitat de descobrir nous talents musicals…
premi-2015-joan-guinjoan-1
L’obra guardonada serà estrenada per ESMUC amb la possibilitat de ser registrada i editada en disc per la mateixa escola.
Aquí es pot veure el concert de l’anterior edició: