Convocatòria oberta del XV Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors

L’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) convoca, un any més amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, el Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors. L’objectiu d’aquests guardons és estimular i donar suport la creació actual entre les noves generacions de compositors així com facilitar l’estrena i divulgació de les obres premiades.

Durant els seus 14 edicions, aquest Premi s’ha convertit en un marc per a la creació de noves obres en una diversitat de tendències, estils i formacions instrumentals. A més, és l’oportunitat de descobrir nous talents musicals…
premi-2015-joan-guinjoan-1
L’obra guardonada serà estrenada per ESMUC amb la possibilitat de ser registrada i editada en disc per la mateixa escola.
Aquí es pot veure el concert de l’anterior edició: