3 dies, 50 artistes i més de 45 exposicions gratis en Apertura Madrid Gallery Weekend

Del 10 al 12 de setembre, els més de 8.000 metres quadrats que formen les sales de les 45 galeries d'Art Madrid (Associació de galeries d'art de Madrid) converteixen Apertura Madrid Gallery Weekend en la cita que marca l'inici cultural del curs al setembre.

Un cap de setmana en el qual les galeries d’art inauguren exposicions alhora ampliant horaris i programant accions especials de manera gratuïta, i en les quals es podrà fer un recorregut per totes les disciplines com: la pintura, la fotografia, l’escultura…

La Fundació Banc Sabadell es converteix en un dels aliats que fa possible aquesta sisena edició Apertura Madrid Gallery Weekend amb l’objectiu de promoure i difondre l’art. La gran festa que converteix a Madrid a la capital de l’art contemporani mundial acollirà durant 3 dies més de 50 artistes en 45 exposicions gratuïtes.

• Galeria Rafael Pérez Hernando

• Galeria Fernández Braso