World Press Photo fa parada en València

La Fundació Banc Sabadell col·labora amb aquesta exposició que any rere any es consolida com un dels esdeveniments culturals de l'any. Després de l'èxit en la passada edició valenciana en la qual va rebre a més de 7.000 visitants, el Palau Joan de Valeriola, seu de la Fundació Chirivella Soriano acull de nou la mostra del 13 de febrer al 13 de març.

Jerome Sessini - world press photo

Jerome Sessini

El millor del fotoperiodisme internacional torna a exhibir-se. Per quart any consecutiu, València acull l’exposició World Press Photo amb les imatges més impactants de l’actualitat. A través de 140 fotografies, individuals i complets reportatges gràfics, es mostren els esdeveniments més rellevants de 2014 convidant a reflexionar sobre el context social.

Bulent Kilic - world press photo

Bulent Kilic

La immigració i els refugiats, conflictes com la guerra d’Ucraïna, l’epidèmia de l’ébola, la contaminació a Xina i sorprenents històries relacionades amb la naturalesa i el medi ambient són algunes dels temes amb major representació en la mostra.

Asa Sjostrom

• Pete Muller