‘Vides escrites, escriure vides’, arrenca la 3ª edició del Festival MOT Girona-Olot

Festival-MOT-Girona-inauguracion

El president de la Fundació Banc Sabadell, Miquel Molins, ha assistit a la inauguració de la tercera edició del Festival MOT. Del 7 al 16 d’abril, Girona i Olot es converteixen a la capital de la literatura en la qual més d’una trentena de reconeguts autors participen per debatre i reflexionar sobre la literatura. Sota el lema ‘Vides escrites, escriure vides’ s’exploraran els processos creatius que hi ha darrere de les biografies literàries, unes vides noveladas que abasten des de les vides rebels de John Banville fins a les bèsties de Mia Couto, passant pels impostores de Voltes i Barbal, les muses de Cristina Masanés, els pares de Luis Landero, Vicenç Villatoro i Antonio Garriga Vés-la o les dones silencioses de Juan José Millás i Monika Zgustová.
La Fundació Banc Sabadell col·labora un any més amb el MOT amb l’objectiu de seguir apostant i recolzant la cultura a través d’un festival que té com a repte apropar la literatura al gran públic, des dels adults fins als més petits de la casa. El MOT pretén aproximar els escriptors al públic lector, transmetre la idea que la literatura és important per al benestar de les persones, oferir una programació de qualitat a escala nacional i internacional, reunir a autors i experts i convertir així Girona i Olot en centre d’alta cultura literària.