Talent musical emergent en el Fringe Festival de Torroella

Del 27 al 29 de juliol, 80 joves seleccionats per alguns dels millors Conservatoris d'Europa actuaran en més de 25 concerts gratuïts.

El Fringe Festival de Torroella de Mongrí arriba a la seva 3ª edició posicionant-se com a la cita de l’estiu per a la projecció de joves talents de la música a Catalunya. Durant tres dies, diferents espais de Torroella i l’Estartit acullen a 80 intèrprets d’alguns dels millors conservatoris i escoles superiors de música d’Europa que oferiran 25 concerts d’estils musicals que va de la música clàssica al pop-rock, passant per la música contemporània,  jazz, blues, flamenc i folk.

Els artistes d’aquesta edició s’han seleccionat a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), el Taller de Músics, el Conservatori Superior del Liceu, el Conservatori Nacional Superior de Música i Dansa de París, la Guildhall School of Music and Drama de Londres i la Hochschule für Musik Freiburg en col·laboració amb el Goethe Institut.

Kebyart Ensemble, uns dels participants en Fringe Festival de Torroella:

Una de les novetats destacades és que el Palau Robert de Barcelona s’incorpora com a espai del Fringe Festival de Torroella. La programació ‘Nits d’estiu’ als Jardins del Palau acollirà el proper dijous 28 de juliol tres concerts: flamenc amb Paul Bosauder, blues amb Artur Cabanes i jazz amb SuperSax Project.

Magnus Luna, un dels grups participants en aquesta edició: