La Fundació Banc Sabadell forma part de la nova plataforma ‘Fundación Catalunya Cultura’ per promoure projectes culturals

El passat 2 de juliol, es va presentar oficialment aquesta nova plataforma en la qual forma part la Fundació Banc Sabadell. El seu president, Miquel Molins, va assegurar durant la presentació que “la cultura és un dels factors de progrés, i per això a través de Fundació Catalunya Cultura volem difondre cultura aquí i ara”.

Una de les claus de la Fundació Catalunya Cultura és la Llotja, l’espai on arriben els projectes culturals per poder ser identificats, diagnosticats, derivats i revisats per un comitè d’avaluació. Una vegada examinats, se’ls oferirà els recursos per aconseguir l’objectiu i facilitar-li aquelles eines per fer realitat el projecte cultural.