Som Fundació Banc Sabadell, la cultura del talent

La Fundació Banc Sabadell neix del reconeixement del paper fonamental que exerceixen l’enriquiment cultural, el desenvolupament del talent i l’educació en la construcció d’una societat més inclusiva i dinàmica.

El lema “La cultura del talent” reflecteix la nostra visió del poder transformador de la cultura i el talent com a pedres angulars del progrés de la societat. Expressa la nostra voluntat de promoure activitats de divulgació, formació i investigació en els àmbits educatiu, científic i cultural, fomentant la creativitat, la innovació i l’excel·lència com a elements essencials per construir un futur millor.

El nostre objectiu és actuar com a catalitzador del canvi, no només donant suport a projectes que demostrin un resultat immediat, sinó invertint en iniciatives innovadores amb potencial d’impacte significatiu i escalable. Creiem que la veritable innovació sorgeix de la intersecció d’idees, disciplines i orígens, i ens dediquem a descobrir i donar suport a idees i projectes que puguin redefinir els panorames culturals i afavorir la cohesió social.

A través de la nostra tasca volem inspirar-ne a d’altres a unir-se en aquest esforç transformador, creant un efecte de canvi positiu que arribi més enllà de la nostra esfera d’influència immediata. No només esperem ser testimonis del sorgiment d’idees i talents innovadors, sinó també exercir un paper en la configuració d’un món més equitatiu i dinàmic, on prosperi la cultura del talent.

“La cultura del talent” és més que un simple lema: és una filosofia rectora que inspira la nostra feina i reflecteix el nostre compromís de crear un món on el talent, en totes les formes, sigui reconegut, fomentat i tingui l’espai necessari per florir.