“Pública18 és el format perfecte per a projectes innovadors que necessiten posicionar-se dins del món de la cultura”

‘Poesía O Barbarie’, ‘Bee time (el tiempo de las abejas)’ i ‘Clásica FM’, hanestat els premiats de l’edició 10×10 Pública Innovación en Cultura que impulsem juntament amb la Fundación Contemporánea amb l’objectiu de reconèixer la innovació en projectes culturals oferint-los l’oportunitat se seguir endavant i millorar la seva visibilitat.

És tan emocionant com a necessari que projectes culturals que es desenvolupen des de la innovació rebin el reconeixement de la professió i d’institucions de prestigi cultural per seguir construint present i futur”, assegura Javier Benedicto, responsable del projecte ‘Poesía O Barbarie’.

Per la seva banda, el director d’Innovació de ‘Clásica FM’, Kike Labián qualifica Pública 18 com “format perfecte per a projectes innovadors que necessiten posicionar-se dins del món de la cultura. Sens dubte, és una oportunitat per connectar amb agents de tot el sector amb els quals col·laborar i créixer”.

Una nova edició de Pública18 que ha ajudat a impulsar projectes culturals i, com explica el coordinador del projecte ‘Bee Time (el tiempo de la abeja), Jorge Gallardo, “rebre un reconeixement pel treball realitzat i un impuls gràcies a entitats com la Fundació Banc Sabadell ajuda a fomentar la sostenibilitat del projecte en el futur”.

Més sobre els projectes guanyadors

-‘Poesía O Barbarie’, es tracta d’un espectacle dirigit en el qual cadascun dels 5 convidats especials realitzen una intervenció escènica de 13 minuts de durada. Després d’una breu presentació, el públic assistent pugui prendre la paraula i en acabar s’obre el micròfon perquè desenes de poetes puguin compartir els seus textos.

-‘Bee time (el tiempo de la abeja)’, és una trobada entre artistes i apicultors naturals que porta tres anys en marxa. A través d’aquests programes ajudem a generar una actitud conscient, implicada i sensible, que pugui generar hàbits més sostenibles i respectuosos en la ciutadania.

-‘Clásica FM’, és la segona ràdio de música clàssica més escoltada d’Espanya. Un format digital que acosta la clàssica als més joves.