Premiades les millors propostes d’arquitectura, creativitat i disseny amb Laus Aporta-Fundació Banc Sabadell i Habitàcola

El Festival d’Art i Disseny, FADfest, ha premiat les millors propostes en arquitectura, disseny i publicitat amb reconeixements com els Premis Habitàcola, impulsats per Arquinfad, i el Premi Laus Aporta-Fundació Banc Sabadell, lliurat en la nit dels Laus.

En aquesta edició, el XXIX Premi Habitàcola, ha proposat repensar l’espai del pati d’escola vinculant-ho directament al procés de descobriment i aprenentatge, facilitant aquelles experiències que reforcin el que succeeix a l’aula, ha recaigut en dos projectes:

Transpatio, per la voluntat transformadora de la proposta que destaca pel seu valor programàtic tant a nivell d’usos i actituds com pel seu contingut pedagògic. Aquest projecte planteja la idea d’un pati inclusiu, en el qual tinguin cabuda tots els jocs on la imaginació sigui la principal protagonista.

Triplay, per ser una proposta que dóna uniformitat i coherència al conjunt, s’enfoca a resoldre espais que fomentin maneres diferents de viure l’espai del pati amb solucions que són versàtils, mòbils i adaptables a més de viables.

Per la seva banda, el treball ‘Thinking ot loud’ de Bendita Gloria per al client Anna Bonny es porta el Laus Aporta-Fundació Banc Sabadell 2017. Es tracta d’un projecte en el qual s’ha destacat l’adreça d’art al servei de l’apoderament de moltes dones. A més, s’ha valorat que les pàgines d’aquest catàleg estan plenes de serenitat, seducció i sofisticació.