‘Non-Slave Tenderness’ nova proposta d’Espai 13

Fins el diumenge 11 de març es podrà visitar la proposta de l’artista Lucía C. Pi en Espai13, es tracta de ‘Non-Slave Tenderness’ on l’artista construeix un reducte insular futur, un paisatge de ciència ficció semiaislado en el qual el tòxic i residual no es distingeix ja del biòtic, i en el qual cables, vidres, tubs, llum, aigua, sons i fins i tot les persones mateixes estableixen entre si una relació d’equivalència.

És un paisatge format per materials diversos provinents d’un entorn líquid imaginat, com un mar o un oceà; materials que, tal vegada per efecte de les ones, i mitjançant processos de compactació, fusió, cura, forzamiento i regulació tecnològica, s’han convertit en objectes híbrids, conglomerats de sediments heterogenis. L’entorn convida a ralentir el ritme, a avançar amb cautela, fins i tot a adoptar una actitud contemplativa.

La Fundació Joan Miró acull el cicle d’exposicions ‘La Possibilitat d’una illa’ en el Espai 13 fins a setembre de 2018, amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell, amb l’objectiu de proposar una mirada analítica del treball de cinc joves artistes que investiguen els límits que l’ésser humà estableix per contrarestar la incidència nociva de la seva acció sobre certs entorns naturals a partir de diferents casos d’estudi.