Madrid acull JUSTMAD8, la fira d’art emergent

LaFira d’Art d’Emergent JustMad8 torna, un any més, al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM) del 21 al 26 de febrer. Una trobada en el qual amants de l’art i col·leccionistes trobaran pintures, escultures, fotografies… amb l’objectiu de visibilizar i fomentar l’art contemporani i propostes d’espais d’alternatius emergents nacionals i internacionals.

En total, aquest any la fira estarà representada per galeries i artistes de 14 països: Alemanya, Bèlgica, Brasil, Xina, Colòmbia, Cuba, Eslovàquia, Estats Units, Espanya, Itàlia, Polònia, Portugal, Rússia i Veneçuela.

Novetats JustMad8

Una de les novetats d’aquesta edició és Curated Venture, comissariat per Tim Goossens, una nova secció en la qual es presentarà als visitants diferents diàlegs entre l’obra d’un artista representat per una galeria espanyola i el d’un artista internacional. En total són 15 artistes i galeries nacionals les que establiran un diàleg amb altres 15 artistes no residents a Espanya amb l’objectiu de generar oportunitats de col·laboració en el plànol internacional donant als artistes més visibilitat i repercussió.

‘Entre si’ – Pilar Sagarra

La secció d’art electrònic, és una altra de les novetats, sota el nom Just Tech, integrada per quatre galeries que treballen amb artistes ‘New Media’ i comissariada per l’associació sense ànim de lucre EX, associació d’art electrònic i experimental. Les galeries participants són, EX (Madrid), Ada Gallery (Richmond, Virgínia), Postmasters (New York) i LA Projects (Madrid).