‘Espècies nàufragues’ la nova exposició en Espai 13 de Fundació Joan Miró

Fins el 7 de gener de 2018 es pot visitar aquesta proposta de l’artista Irene de Andrés dins del cicle ‘La possibilitat d’una illa’.

Aquesta nova proposta ‘Espècies nàufrages’ reflexiona sobre les tensions entre el colonialisme i l’actual explotació turística, en el marc de les relacions poscoloniales. El projecte es teixeix a partir de les restes del San José, un galeónespanyol enfonsat fa més de 300 anys prop de les illes del Rosari a Colòmbia i descobert fa dos anys. En l’exposició es podran veure vídeos, fotografies, documents, textos, elements escultòrics i objectes oposats.

Irene de Andrés ens explica el seu projecte…

La Fundació Joan Miró acull el nou cicle d’exposicions ‘La Possibilitat d’una illa’ en Espai13 fins a setembre de 2018, amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell, amb l’objectiu de proposar una mirada analítica del treball de cinc joves artistes que investiguen els límits que l’ésser humà estableix per contrarestar la incidència nociva de la seva acció sobre certs entorns naturals a partir de diferents casos d’estudi.