Cultura, tecnologia i societat en l’era digital, ‘Big Bang Data’ fa parada a Boston

Fins al 30 de març de 2018 es pot visitar aquesta exposició que explora el recent fenomen de l’explosió de dades en què estem immersos.

Després del seu pas per Barcelona, Madrid, Buenos Aires, Londres, Singapur i Praga l’exposició Big Bang Data, impulsada pel Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), arriba al MIT Museum de Boston per explorar i aprofundir en les relacions entre cultura, tecnologia i societat en l’era digital.

A través d’instal·lacions visualment commovedores, s’explora com la generació, el processament i, sobretot, la interpretació de dades està transformant radicalment a la nostra societat i canviant les formes en què es prenen les decisions en tots els nivells.
La mostra explora, a través de l’obra d’artistes, dissenyadors, innovadors i pensadors, aquest fenomen que en els últims cinc anys han vist el sorgiment d’una consciència generalitzada entre els sectors acadèmics i científics, agències governamentals i empreses culturals que generen, processen i sobretot interpreten dades que estan transformant la societat.