#ConLaCultura – ‘SWAB’, Fira d’art contemporani de Barcelona; ‘Biennal Internacional de Paisatge’ amb el COAC; nou cicle exposicions a Espai 13 de Fundació Joan Miró; i ‘Semana de Arte Contemporáneo de Asturias’

‘SWAB’, reuneix 300 artistes de 60 galeries de tot el món

Del 27 al 30 de setembre, se celebra la XI edició del SWAB Barcelona Art Fair, una de les fires d’art independent de referència internacional. Aquest any reuneix fins a 300 artistes de 60 galeries de tot el món. Durant la fira es concedirà, un any més, el Premi Fundació Banc Sabadell a la millor galeria. Es pot consultar tots els detalls del que es podrà veure a la web oficial del SWAB.

‘Biennal Internacional del Paisatge’

Del 26 al 29 de setembre, Barcelona acull la X edició de la Biennal Internacional de Paisaje, organitzada pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), amb l’objectiu de debatre i aprofundir sobre la intervenció en el paisatge, tant des de l’arquitectura com des d’altres disciplines involucrades en el seu estudi i evolució. En el marc de la Biennal, lliurem el Premi Rosa Barba al millor projecte o planejament de paisatge projectat durant els últims 5 anys.

Nou cicle a Espai 13 amb ‘Un monstre que diu la veritat’

EL’artista Fito Conesa inaugura el cicle d’exposicions de Espai 13 de la Fundació Joan Miró ‘Un monstre que diu la veritat’, que acollirà cinc mostres fins a setembre de 2019 amb l’objectiu de mostrar el treball d’artistes emergents. La primera exposició ‘El nostre camí queda’, que es podrà visitar fins al 4 de novembre, part de la figura i l’obra de Pärt així com de la crisi com a forma de coneixement. Per a això, presenta una creació musical pròpia, Conesa construeix una petxina acústica, una cova per a l’experiència sensorial que esborra les fronteres entre disciplines artístiques.

‘Semana de Arte Contemporáneo de Asturias’

Del 4 a l’11 d’octubre Astúries acull la ‘XVII Semana de Arte Contemporáneo’ amb diferents propostes per acostar l’art a la ciutat com per exemple exposicions, tallers, seminaris, jornades didàctiques infantils i juvenils.