Agenda cap de setmana 7 de juliol: fotografia i música

Una de les propostes principals per a aquest cap de setmana és visitar la recentment inaugurada exposició ‘Weegee by Weegee’ a la seu de la Fundació Foto Colectania a Barcelona. Una mostra, que coproduïm, que recull més de 100 fotografies del cèlebre cronista de la Nova York dels anys 30 i 40.

© Weegee / International Center of Photography / Cortesía Colección M. + M. Auer Proyección en 3D en el Palace Theater, 1945. Imagen en b/n utilizando película de infrarrojos y flash.

Alacant continua sonant al festival d’estiu ‘Geografia’ a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA). Aquest divendres 7 de juliol a les 20h actua la Jove Banda Simfònica de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana; i el diumenge 9 de juliol a les 22h Richard Bona.

Aquest diumenge a les 21h, la Catedral d’Àvila acull el primer concert del cicle ‘Las Piedras Cantan’ organitzat per la Fundación Santa María la Real del Patrimonio Histórico a càrrec del catedràtic de clau Jesús Gonzalo López que farà sonar l’òrgan de Leandro Garcimartin, restaurat fa uns anys, aquest concert serà una oportunitat única de poder escoltar-ho.

Últim cap de setmana a València per gaudir del festival de música Serenates 2017, música composta i interpretada principalment per músics valencians. Avui divendres 7 de juliol concerto de la Colla de dolçainers i tabalaters La Socarrà; demà dissabte és el torn de la Societat Musical Santa Maria Magdalena de Novelda; i el diumenge de Jonatan Penalba.