Agenda cap de setmana 6 de juliol: propostes culturals

-El Centre Cultural La Nau de la Universitat de València acull fins aquest diumente 8 de juliol el festival ‘Serenates’, concerts dedicat a la música composte i interpretada per músics valencians.

-La Fundació Foto Colectania acull la nova exposició ‘Saul Letier: In search of Beauty’, que reuneix 130 fotografies en color i blanc i negre on es mostra totes les facetes de Leiter incloent les seves imatges més icòniques. Leiter va fotografiar els carrers de Nova York durant sis dècades des d’una perspectiva intimista. Es podrà visitar fins el 21 de’octubre.

-La Fundació Joan Miró presenta la nova mostra en Espai 13, dins del cicle La possibilitat d’una illa, ‘Soc vertical’ de Lisa Gideonsson i Gustaf Londré, dos artistes visuals suecs que des de 2009 treballen com a parella artística que investiguen amb freqüència qüestionis relacionades amb la temporalitat, el cos i l’entorn natural, i exploren les relacions que s’estableixen entre tots aquests elements a través de la performance, vídeo, instal·lació i text. Es podrà visitar fins a l’11 de setembre.

-‘La llum negra’, una exposició que tractasobre la influència que les diferents tradicions secretes han exercit en l’art contemporani des dels anys cinquanta fins a l’actualitat. Fins al 21 d’octubre es pot visitar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

-En l’exposició ‘Annette Messager. Púdico – Públic’ de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) es pot veure com Messager, que pertany a una generació d’artistes que va assumir la necessitat de crear uns llenguatges diferents amb els quals identificar-se que estiguessin al marge del patriarcat, utilitza en les seves obres objectes quotidians que tradicionalment han estat considerats de poc valor li permet trastocar els seus usos i els sentiments que se’ls associen, creant assemblatges, instal·lacions o fotografies en les quals elements tradicionalment vinculats al femení com la llana, tela, entenimentada o peluixos es combinen amb uns altres molt dispars.