#YoCreoTalento – Ja tenim als nostres 4 dreamers que participaran en Imagine Silicon Valley 2018!

Un total de 12 Dreamers participaran del 30 de juny al 19 de juliol en Imagine Silicon Valley 2018, un programa d’innovació disruptiva en el qual desenvoluparan projectes amb l’ajuda de mentors i experts en Sant Francisco (Estats Units), a més de visitar les empreses més destacades del món com Google, Facebook, Twitter, Stanford i Berkley.

Des de la Fundació donem l’oportunitat a quatre joves perquè participin en aquest programa intensiu d’innovació, quatre becats que procedeixen d’entitats amb la qual col·laborem: Elena Andritchi, del programa‘Mujeres para el liderazgo empresarial’ impulsat per WomenCEO; JavierLabrada de la Universitat d’Oviedo; Álvaro Belmonte de la Universitat d’Alacant; i Dámaso Moreno, de EDEM Escuela Empresarios..

Elena Andritchi, dreamer des de WomenCEO

Amb tan sol 20 anys, Elena Andritchi, estudiant de Màrqueting ha participat al programa ‘Mujeres para el liderazgo empresarial’. És una de les dreamers que bequem per participar en Imagine Silicon Valley 2018 i assegura que “és fonamental i necessari que entitats com a Fundació Banc Sabadell dediquin temps, il·lusió i treball continuo per aconseguir captar i recolzar els talents existents i potenciar-los amb oportunitats com la qual brinda Imagini”.

Vídeo presentació d’Elena:

Álvaro Belmonte, dreamer des d’Universitat d’Alacant

Estudiant de tercer curs del Grau d’enginyeria robòtica a l’escola politècnica superior de la Universitat d’Alacant, amb 20 anys, serà un dels dreamers de la Fundació que participarà en aquesta edició d’Imagine Silicon Valley 2018. Álvaro assegura que “estar un mes en el bressol de la innovació i l’emprenedoria, realitzant un projecte al costat de professionals brillants i aprenent la metodologia de treball que allí s’aplica és el somni de tot amant de l’aprenentatge, el progrés i la recerca”.

Vídeo presentació d’Álvaro:

Dámaso Moreno, dreamer des d’EDEM Escuela Empresarios

Aquesta cambra dreamer ha estudiat Biotecnologia i actualment realitza el Màster en Emprenedoria i Lideratge en EDEM Escuela Empresarios. Amb 25 anys dirigeix la seva pròpia empresa ‘BIOPINA’, dedicada a la recerca i el desenvolupament de productes de base biotecnològica per al tractament de la pedra natural.

Vídeo presentació de Dámaso:

Javier Labrada, dreamer des d’Universitat d’Oviedo

Després de guanyar el Concurso Universitario de Talento y Emprendimiento, CHAMP-U, aquest estudiant de doble grau en Nàutica i Transport Marítim, i Enginyeria Electrònica Industrial i Automàticade la Universitat d’Oviedo, amb tan sol 22 anys es converteix en un altre dels nostres dreamers, “és una gran oportunitat poder estar un mes en el bressol de les empreses tecnològiques més importants del món”.

Vídeo presentació de Javier: