#YoCreoTalento – ‘Projectes per reinventar la Música Clàssica’ amb la Escuela de Música Reina Sofía i ‘Programa de Beques’ de la British Spanish Society

#LaMúsicaClásicaInnova, alguns dels projectes del programa ‘Innovació Musical’

28 alumnes de la Escuela de Música Reina Sofía han participat en la segona edició del ‘Programa de Innovación y Emprendimiento en la Música Clásica’ que impulsem juntament amb la Fundación Albéniz. Aquestes són algunes de les seves valoracions després del seu pas pel programa i engegar els seus projectes amb l’objectiu de reinventar la clàssica i acostar-la a tots els públics.

Programa de beques per reconèixer el talent

Per primera vegada, col·laborem amb la fundació britànica sense ànim de lucre, British Spanish Society, per donar suport al seu programa de beques dirigides als postgraduats espanyols i britànics que estan realitzant els seus estudis en universitats d’aquests dos països. L’objectiu d’aquest programa és fer possible que aquests estudiants puguin dur a terme la seva línia de recerca.
Roc Fargas, estudiant de la Royal Academy ofMusic de Londres, ha rebut la beca que atorguem per aconseguir el seu objectiu: convertir-se en director de orquestra.