#YoCreoTalento – Primers passos per la inclusió social amb la Transpirenaica i arrenca Imagine Silicon Valley 2018 amb 4 dreamers de la Fundació

Primera setmana de la Transpirenaica Social Solidaria

500 joves i 200 voluntaris recorreran 800km en 42 dies amb  la Transpirenaica Social Solidaria, un projecte educatiu d’integració i sensibilització per a la inclusió social que recorren els Pirineus. De moment ja s’ha complert la primera setmana, després del seu pas pel País Basc, ara és el torn d’Aragó.

Amb aquesta experiència, joves, educadors, professionals i entitats obren la seva mirada a altres realitats i desenvolupen valors com la companyonia, la superació, l’esforç, el treball en equip o el lideratge mentre gaudeixen d’una experiència inoblidable. Encara que la marxa dura 42 dies, solament uns pocs realitzaran tota la travessia. La majoria dels joves participants i voluntaris gaudissin d’una setmana completa de travessia i uns altres caminen durant dues, tres o quatre dies.

4 joves becats per la Fundació participen en Imagine Silicon Valley 2018

Un total de 12 joves participen del 30 de juny al 19 de juliol  en Imagine Silicon Valley 2018, n programa d’innovació disruptiva en el qual desenvoluparan projectes amb l’ajuda de mentors i experts en Sant Francisco (Estats Units).

Des de la Fundació bequem a quatre joves que procedeixen d’entitats amb la qual col·laborem:
Elena Andritchi, del programa WomenCEO

Álvaro Belmonte, de la Universidad de Alicante