#YoCreoTalento – ‘Premi Joan Guinjoan per jóvenes compositores’ con ESMUC, ‘Premio Habitácola’, ‘Premi Laus Aporta Fundació Banc Sabadell’ en FADfest

Joves compositors

El jurat de la XVI edició del Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors que atorga l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) ha decidit lliurar el premi a l’obra ‘Threads’ del compositor txec Otto Wanke. Una obra que està inspirada en el treball artístic del pintor futurista d’origen italià Gerardo Dottori.

En aquesta edició s’han presentat un total de 82 compositors de 26 nacionalitats diferents (França, Alemanya, Anglaterra, Itàlia, Colòmbia, Estats Units, Mèxic, Corea…).

Premi al disseny, creativitat i arquitectura

Un any més, Barcelona acull FADfest, el Festival d’Art i Disseny, amb l’objectiu de mostrar les últimes propostes en arquitectura, disseny gràfic, publicitat, disseny industrial, art i moda a través d’exposicions, tallers, premis, seminaris…

Des de la Fundació col·laborem en els Premis Habitàcola, impulsats per Arquinfad, dirigit a estudiants amb l’objectiu de difondre la importància de la creativitat i el compromís social recolzant noves iniciatives. En aquesta XXX edició dels premis, la temàtica escollida es basa a reflexionar sobre els espais de lectura i de promoció de la lectura en espais públics. S’escolliran els projectes guanyadors aquest dijous 8 de juny.

Un altre dels guardons que recolzem i impulsem és el Premi Laus Aporta Fundació Banc Sabadell, amb l’objectiu de visibilizar la contribució del disseny a la societat amb projectes que a través de la comunicació visual han aconseguit tenir un impacte social. La cerimònia de lliurament dels premis se celebrarà aquest divendres 8 de juny durant la ‘Nit Laus’.