#YoCreoTalento – ‘Grup obert d’experimentació entorn al cinema i tecnologia’ amb Tabakalera, ‘Celera’ acceleradora de talent i ‘Programa d’Emprenedoria i Innovació musical’ amb la Escuela de Música Reina Sofía.

Experimentació entorn al cinema i tecnología a Tabakalera

Es tracta d’un grup obert d’experimentació entorn al cinema i la tecnologia que se celebrarà fins a juny de 2019 a Tabakalera, amb l’objectiu de reflexionar de manera crítica sobre l’ús de les tecnologies aplicades a la imatge i so en moviment i proposar un ús creatiu d’aquests materials.

Aquest grup obert és un espai de trobada que proposen la recerca oberta amb l’objectiu de generar coneixement, articular projectes i crear comunitat.

Projectes dels joves del programa ‘Celera’

Durant aquest primer semestre de 2018, els joves participants de ‘Celera’, acceleradora de talent, han participat en diferents iniciatives com Summer Challenge, EstoNoEsUnaCharla i tallers generacionals i intergeneracionals.

Un resum del Summer Challenge on 9 celerados han treball conjuntament per trobar solució als problemes d’aigua potable i sanejament que afecten actualment a Etiòpia. Aquí va un breu resum del treball realitzat:

5 projectes en el II Programa d’Emprenedoria i Innovació Musical de la Escuela de Música Reina Sofía

21 estudiants de la Escuela de Música Reina Sofía, han participat en la segona edició del Programa d’Emprenedoria i Innovació Musical. Aquests són els 5 projectes en els quals han estat treballant durant el programa:

-‘Sens’, experiència multisensorial per descobrir la música clàssica. Els alumnes van dissenyar un esdeveniment per a un grup reduït de 12 persones per fer-los viure una experiència diferent (amb els ulls tapats, amb olors…) que permet despertar els sentits per després gaudir d’un concert d’una altra manera.

-‘Music-in’, projecte d’educació musical en col·legis amb realitat virtual.

-‘SonArte’, tallers musicals per a nens autistes.

-‘Feeling the bits’, concert en Espacio Fundación Telefónica, dirigit a un públic jove.

-‘Just Music’, concert al carrer amb motiu del Día de la Música, el passat 21 de juny.