#YoCreoTalento ‘Trobades amb grans artistes’ en la Escuela Música Reina Sofía; ‘Verni’ a Espai 13 de Fundació Joan Miró; ‘Joves violoncel·listes’ finalistes del Premi Internacional Pau Casals

Andrés Orozco-Estrada inaugura les trobades amb grans artistes del Programa de Emprendimiento Escuela Música Reina Sofía

Els alumnes del Programa de Emprendimiento, Liderazgo e Innovación que impulsem amb la Escuela de Música Reina Sofía, han participat en la primera trobada amb grans artistes, una de les novetats d’aquesta tercera edició.

En aquesta primera trobada, ha participat el director d’orquestra Andrés Orozco-Estrada, qui ha compartit les experiència que van marcar l’inici de la seva carrera professional i ha animat als joves músics a ser persistents en els seus projectes.

Lara Fluxà presenta ‘Verni’ a Espai 13Verni’ és la nova instal·lació que proposa Espai 13 de Fundació Joan Miró a càrrec de l’artista Lara Fluxà on examina els imaginaris de l’accident i la catàstrofe, així com les seves relacions amb els àmbits del coneixement, l’economia i el poder.

El projecte s’emmarca en el cicle ‘Un monstre que diu a veritat’ on es reflexiona sobre la naturalesa de les disciplines i indaga les relacions entre el coneixement i el poder.

Sis finalistes pel Premi Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes

El Premi Internacional Pau Casals per a Joves Violoncel·listes té com a objectiu recolzar el talent jove, oferint reconeixement, ajuda econòmica, assessorament musical i promoció artística a través de la programació d’actuacions en espais i ocasions singulars perquè es donin a conèixer. Entre els finalistes es troben quatre espanyols, un nord-americà i un xinès.
La prova final d’aquesta edició serà retransmesa per streaming, des de la web de la Fundació Pau Casals, dilluns que ve 26 de novembre, en una audició pública a l’Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell.