Un centenar d’empleats de Banc Sabadell participen en les presentacions de la Fundació per a conèixer la seva activitat

Des de juny de 2018, estem realitzant presentacions a diferents departaments de Banc Sabadell amb l’objectiu de donar a conèixer la nostra activitat i compartir amb els empleats de l’entitat els projectes en els quals col·laborem a través d’entitats de tota Espanya relacionats amb la cultura i el talent. Totes aquestes presentacions les duem a terme en entitats amb les quals col·laborem perquè, a més de realitzar la presentació sobre la Fundació oferim als empleats que gaudeixin de la proposta cultural que acull en aquest moment l’entitat. Una iniciativa amb la qual aconseguim crear un impacte positiu i sentit de pertinença del grup Banc Sabadell a través de la seva pròpia Fundació.
En el que va d’any, de gener a març, 113 empleats han assistit a les 5 presentacions que hem realitzat: 2 a Madrid (Escola Superior de Música Reina Sofia i Museu del Prat), 2 a Barcelona (Fundació Joan Miró i Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) i 1 a València (Institut Valencià d’Art Modern).
Aquestes són algunes de les valoracions d’empleats que han participat en les presentacions…

Valoro molt positivament aquestes accions perquè es fa participar a l’empleat d’aquelles activitats que el Banc dóna suport fora del que és el negoci bancari. En la mesura en què aquestes beneficien al conjunt de la societat, entenc que és de justícia que aquest benefici sigui especialment accessible per a l’empleat del banc, i que aquest el percebi així”, Santiago Alonso, gestió de procediments judicials, després de la presentació en la Fundació Joan Miró el passat 5 de febrer amb el departament d’Assessoria Jurídica.

La majoria dels assistents no coneixíem l’activitat de la Fundació, els seus projectes o abast i després de la visita sortim tenint un idea generalitzada. Ens hem quedat sorpresos sobre la quantitat i qualitat de projectes i àmbits sobre els quals s’actua, els premis i reconeixements que atorga, i la labor de contribució al desenvolupament intel·lectual i social que promou. En general, la conclusió ha estat que hem de sentir-nos orgullosos de pertànyer a una organització que compta amb una Fundació amb aquestes iniciatives. Es posa en valor la funció i els àmbits de la seva actuació de la Fundació, i en conèixer-la s’acreix el sentiment de pertinença i compromís amb els projectes i iniciatives que es porten endavant”, Federico Servetto, director d’Estratègia de Clients de Banc Sabadell, després de la presentació en el CCCB el passat 19 de febrer amb el departament de Direcció d’Estratègia de Producte i Asset Management.
Personalment no tenia cap coneixement sobre les activitats de la Fundació. Per tant, ha estat un descobriment molt positiu del treball de la Fundació i de la gent que treballa en ella, als quals es veuen molt il·lusionats amb el projecte i que aconsegueixen resultats interessant amb un pressupost ajustat”, Cristina Pérez-Coca, assessoria Sabadell Urquijo Banca Privada, després de la presentació en el Museu del Prat el passat 14 de març amb el departament d’Assessoria Jurídica.
Crec que és necessari que la Fundació es doni a conèixer entre els propis empleats de Banc Sabadell i conèixer quines activitats realitzen. Abans no sabia què realitzava la Fundació, ara sí que em faig una petita idea del que fan. La funció de la Fundació és molt necessària per a a el desenvolupament i millora de la societat”, Jaime de les Heras, assessoria Banca Comercial i Banca d’Empreses, després de la presentació en el Museu del Prat el passat 14 de març amb el departament d’Assessoria Jurídica.