‘Somos edición limitada’, joves amb intel·ligència límit busquen empreses que confiïn en ells

Els alumnes de la Fundación Capacis, organització sense ànim de lucre centrada en la integració laboral de joves amb intel·ligència límit, han llançat una campanya que té com a objectiu reivindicar la seva vàlua per treballar i el seu dret a ser part activa de la societat. La campanya ‘Edición Limitada’, creada per Aftershare, ha estat el premi rebut com a finalista de la primera edició del programa B-Value que impulsem des de Fundació Banc Sabadell juntament amb Ship2B.

El concepte “Edición Limitada” fuig de l’afirmació que aquest tipus de persones pot exercir eficaçment un treball malgrat les seves limitacions, tan recurrent en aquest tipus de campanyes. El que es desitja és ressaltar la seva diferenciació sense objeccions concesivas, destacant que són persones i professionals molt vàlids per mèrits propis i, per tant, capaços de desenvolupar capacitats excepcionals que els converteixen en destacats professionals.

Coneix tots els detalls de la campanya al seu web fent clic aquí.